Važte si stávajících klientů

Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky je skutečně klíčové pro dlouhodobý úspěch každé firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Určitě se vyplatí poskytovat stávajícím klientům kvalitní zákaznický servis. Je nutné zodpovídat dotazy zákazníků a řešit jejich problémy rychle a efektivně. Důležitý je pravidelný kontakt s klienty prostřednictvím newsletterů, e-mailů či sociálních sítí. Informujte je o novinkách, akcích a speciálních nabídkách.

Aktivně žádejte zákazníky o zpětnou vazbu a poslouchejte jejich názory. Tím ukazujete, že jejich názor je pro vás důležitý. Zvažte implementaci věrnostních programů, které odměňují stávající zákazníky za jejich loajalitu.

Zajímejte se o potřeby jednotlivých klientů a nabízejte jim personalizované nabídky a služby. Buďte informováni o změnách v potřebách a preferencích zákazníků. Mějte aktuální informace o jejich oboru či životní situaci. Nabízejte stávajícím klientům doplňkové produkty nebo služby, které by je mohly zajímat, a podporujte rozšíření jejich nákupního koše.

Naše marketingová agentura ANERI s.r.o. nabízí své zkušenosti při implementaci těchto strategií. Naše znalosti a dovednosti vám mohou pomoci efektivněji cílit na stávající klientelu a maximalizovat jejich hodnotu pro firmu.

https://www.aneri.cz/o-nas/

https://www.aneri.cz/reference/

https://www.aneri.cz/2024/01/24/vazte-si-stavajicich-klientu/

Bookmark this on Hatena Bookmark
Hatena Bookmark - Važte si stávajících klientů
Share on Facebook
Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Livedoor Clip
Share on FriendFeed

Autor: Herda